سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۰

اخبار

توسعه تعاملات، با هدف ارتقای سطح سلامت

نشست هم اندیشی و بررسی توسعه تعاملات دو جانبه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، ضمن ابراز خرسندی از نگاه دغدغه‌ مندانه موجود در مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی و برگزاری این نشست، به اهمیت جایگاه بهداشت و درمان در مناطق عملیاتی اشاره کرد و اذعان داشت: ما به ‌عنوان پشتیبان کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنها تمامی تلاش خود را برای ارتقای سطح سلامت این عزیزان به ‌کار بسته‌ایم و هدف خود را سلامت و رضایت جمعیت تحت پوشش از دریافت خدمات ارائه شده می دانیم.

خبر تیرگر - پارس جنوبی  5
پارس جنوبی ویترین صنعت نفت است

مهندس رضا تیرگر با بیان اینکه پارس جنوبی ویترین صنعت نفت است افزود: توجه مدیران به مناطق عملیاتی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و در جهت رفع دغدغه ها گام های موثری برداشته شده که جای خوشحالی و تقدیر و تشکر دارد .

سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، با تأکید بر اینکه از ابتدای آغاز به ‌کار دولت سیزدهم وزیر نفت نگاهی ویژه‌ به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در مناطق مختلف کشور داشته است، افزود: با وجود حمایت های مؤثر مهندس اوجی شاهد ارتقای کیفیت و کمیت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خواهیم بود.

خبر تیرگر - پارس جنوبی  4

 در این دیدار، مهندس تیرگر با مهم شمردن تعامل دو جانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: ما از تمامی شما می‌خواهیم با راهکارها و پیشنهادهای خود، ما را در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر یاری کنید.

خبر تیرگر - پارس جنوبی  1

در این نشست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و خارگ، ضمن تبیین مهم ترین اولویت ها، تلاش برای توسعه تعاملات، با هدف ارتقای سطح سلامت را یک ضرورت مهم خواند و از راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان توحید جم در روزهای آتی خبر داد.

 دکتر سعید گران پی با تقدیر از نگاه مثبت مدیران منطقه و وزارت نفت به مقوله درمان و ارتقای خدمات درمانی اظهار امیدواری کرد و افزود: با همراهی همه جانبه، شاهد توسعه روزافزون خدمات درمانی در سطح صنعت و محیط پیرامون باشیم.

خبر تیرگر - پارس جنوبی  2

در ادامه بخشی از مدیران حاضر در این نشست به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

در حاشیه این نشست میز خدمت برای دیدار و گفتگوی کارکنان در خصوص مشکلات خود در حوزه درمان و رسیدگی مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر برپا شد.

خبر تیرگر - پارس جنوبی  3

 

۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲
بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر |
تعداد بازدید : ۴۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید